Jak Vám můžeme
pomoci?

Dinner Shadow Path Shadow
Co znamená výběr až 50 jídel denně v nabídce Nice To Fit You?

U nás máte v závislosti na zvoleném balíčku možnost sestavit si své menu z pokrmů dostupných v různých dietách. Balíček Smart 10, to je 10 jídel denně speciálně vybraných ze všech našich volitelných diet ve 2 verzích: bez masa a s masem. Balíček Basic 20, to je 20 jídel denně na výběr z diet daily, classic, veggy a 100% vegan. Obdobně balíček Plus 35, to je výběr 35 jídel (z diet daily, classic, veggy, 100% vegan, light LG&DF, proactive a keto) a balíček Super 50, to je největší výběr – 50 jídel z diet daily, classic, veggy, 100% vegan, light LG&DF, proactive, keto, keto +, glow up a foodie. Na každý z pěti pokrmů (snídaně, přesnídávka, oběd, svačina a večeře) tedy připadá 2 až 10 nabídek jídel v závislosti na vybraném balíčku.

Jak vybrat pokrmy?

Máte už aktivní dietu? Přihlaste se do panelu zákazníka na našich webových stránkách. Pokud Vaše menu je už připravené na daný den v kalendáři, bude aktivní možnost vybrat si pokrmy. Pokrmy si vybíráte na základě fotografií, složení a hodnocení ostatních zákazníků.

Dokdy se musím rozhodnout (nebo ne) pro dané pokrmy?

Po přihlášení do panelu zákazníka uvidíte speciální hodinky – časovače, které ukazují, kolik času Vám zbývá na přijetí nebo změnu menu, změnu doručovací adresy nebo času doručení. Pokud si nevyberete žádné pokrmy, dostanete Vaše základní menu podle dietního plánu, který jste zvolil(-a) při objednávání.

Musím vybírat pokrmy? Co když si nevyberu žádný?

U nás nic nemusíte. Pokud si nevyberete žádné jiné pokrmy než ty, které Vám doporučuje základní jídelníček, dostanete dietu podle Vašeho základního plánu. Například dietu classic.

Chtěl(-a) bych mít větší výběr menu denně. Je to možné?

Samozřejmě ano. Máme výhodné dietní balíčky, které umožňují vybrat si pokrmy a kombinovat jídla z různých dietních plánů. V současné době Vám balíček Smart 10 dává na výběr z 10 jídel. Balíček Smart 20 Vám dává na výběr z Basic 20 jídel. Balíček Plus 35, to je 35 jídel a Super 50 až 50 volitelných jídel denně. Pokud máte nejvyšší balíček, pak větší výběr není možný. Pokud máte balíček Basic 20 nebo Plus 35, pak při plánování nové diety vycházejte z vyššího balíčku. Budete mít větší výběr.

Chtěl(-a) bych s Vámi jíst pouze snídaně, svačiny a večeře, protože oběd mám zajištěn v práci. Existuje taková možnost?

Samozřejmě. U nás nic nemusíte, ale můžete všechno. Otevřete našeho průvodce dietou a naplánujte si Vaše pokrmy tak, jak chcete.

Nesnáším snídaně. Je možné tento pokrm v Nice To Fit You vynechat?

Ano. Nemusíte ani večeřet nebo obědvat. U nás jíte tak, jak chcete a kolik chcete. Do ničeho Vás nenutíme.

Existuje nějaké minimum objednaných pokrmů na den?

Ano, minimální objednávka je 1 pokrm. Můžete s námi jíst pouze snídaně, nebo jen obědy a večeře. Do ničeho Vás nenutíme a necháváme Vám všechny možnosti.

Proč mám hodnotit jídla?

Po každém dni diety dostanete možnost ohodnotit pokrmy v panelu zákazníka. Pokud ohodnotíte jídlo, které jste snědl(-a), dáte nám tím vědět, zda Vám chutnalo a zda je případně něco, co můžeme zlepšit. Vždy nasloucháme našim zákazníkům a jejich názor bereme v úvahu. Pro nás je hodnocení velmi cenné, pomáhá nám se rozvíjet

Proč po nákupu nevidím výběr menu v panelu zákazníka?

Občas sytém potřebuje několik minut na synchronizaci menu v panelu zákazníka. Počkejte prosím chvilku, aktualizujte stránku nebo se odhlaste a znovu přihlaste.

Kolik pokrmů dostanu?

Doporučujeme jíst 5 pokrmů denně s odstupem 3-4 hodin. Proto je při objednávání předběžně označeno 5 jídel. Avšak u nás jste to Vy, kdo rozhoduje, kolik pokrmů chce dostat. Vybrat si můžete při objednávání. Stačí, že zrušíte označení pokrmu, který si nepřejete, kliknutím pole s názvem.

Komu je určena krabičková dieta Nice To Fit You?

Jestliže jste tím, kdo chce zhubnout nebo chce mít zdravou výživu, aby Váš organismus lépe fungoval, pak jsou naše diety určeny Vám.
Pokud máte alergii nebo chcete raději vyloučit nějakou ingredienci, kontaktujte nás. Podíváme se, jaká verze diety bude nejlépe vyhovovat Vašim požadavkům.

Na Vašem on-line účtu pod kalendářem dodávek najdete PDF s tabulkou ingrediencí a alergenů obsažených v našich pokrmech naplánovaných na nejbližší dny.

Jaký obsah kalorií vybrat?

To, kolik kalorií se má denně přijímat, závisí mj. na pohlaví, věku, tělesné hmotnosti, výšce a fyzické aktivitě. Využijte naši kalorickou kalkulačku. Stále máte pochybnosti? Zavolejte nám na +420 790 285 753 nebo nám pošlete e-mail na [email protected]. Pamatujte na to, že pokud si zvolíte obsah kalorií např. 2000 kcal a označíte pouze 3 pokrmy z tohoto balíčku, pak dostanete součet kalorií těchto pokrmů. Komplet bude snížen o odebraná jídla.

O kolik kg a za jak dlouho zhubnu při dodržování diety Nice To Fit You?

Abyste se vyvaroval(-a) jojo efektu, je třeba hubnout 0,5 – 1,5 kg týdně. Nezapomeňte na dostatečný denní příjem tekutin. Dobrá hydratace výrazně zlepší Vaši náladu a pomůže Vám dosáhnout vytyčeného cíle.

Můžu ohřívat jídlo v mikrovlnce?

Po odstranění fólie (propíchnutí) můžete pokrmy v transparentních nádobách ohřívat v mikrovlnce. Dbejte na informace uvedené na obalu – zda je daný pokrm vhodné ohřívat, anebo zda ho doporučujeme sníst studený. Podmínky pro ohřívání vyžadované výrobcem na obalech:

  • mikrovlnka max. 3,5 min. 700 W
  • trouba max. 15 minut 70 °C
Co to jsou svačinky v dietě 2500 a 3000 kcal?

Svačinky zahrnuté v dietě 2500 a 3000 kcal tvoří tyčinky, které jsou vynikající svačinkou před a po cvičení. Pokud necvičíte, můžete sníst tyčinku mezi pokrmy, když pocítíte hlad nebo Vás přepadne únava.Tyčinky neobsahují mléko ani vejce.Složení tyčinek je následující:

  • složené sacharidy, např. ovesné, jáhlové, pohankové a rýžové vločky
  • jednoduché sacharidy čerstvé (banány, jablko, mango, maliny) a sušené (datle, rozinky, brusinky, švestky, bobule goji)
  • tuky ve formě ořechů (kešu, vlašské, mandle, lískové), ořechového másla, kokosového mléka a kokosového oleje
  • přísady jako kakao, hořká čokoláda, med, xylitol, skořice
Když mám celiakii, můžu si objednat dietu ProActive?

Při přípravě diety ProActive nepoužíváme produkty s obsahem lepku. Vyskytují se však v ostatních variantách, které připravujeme v naší kuchyni. Znamená to, že jejich stopové množství se v dietě ProActive objevit může, proto se tato dieta nedoporučuje pro osoby, které trpí celiakií.

Co přesně je dieta Light LG&DF?

Dieta Light LG&DF je kompozice stopových prvků vytvořená našimi experty. Působí protizánětlivě, podporuje imunitní systém a trávicí soustavu a k tomu neobsahuje mléko ani vejce a má snížený obsah lepku. Krabičková dieta bez masa, ale s rybami. Tuto variantu sestavujeme speciálně pro ty nejnáročnější žaludky a chuťové pohárky!

Čím se odlišují balíčky NTFY?

V Nice To Fit You nabízíme 4 balíčky: Smart 10, Basic 20, Plus 35 a Super 50.

  • Basic 20: získáváte každý den přístup k 20 různým jídlům ze čtyř diet: daily, classic, veggy a 100% vegan.
  • Plus 35: získáváte každý den přístup k 35 různým jídlům ze sedmi diet: daily, classic, veggy, 100% vegan, light LG&DF, proactive a keto.
  • Super 50: získáváte každý den přístup k 50 různým jídlům z deseti diet: daily, classic, veggy, 100% vegan, light LG&DF, proactive, keto, keto+, glow up a foodie.
Najdou v nabídce Nice To Fit You pro sebe dietu celiaci?

V našich dietách Light LG&DF, ProActive je lepek maximálně snížen! Pokud však trpíte celiakií nebo máte silnou alergii na lepek, pak bohužel nemůžeme zaručit, že naše jídla budou stoprocentně bez lepku, protože se připravují ve společné kuchyni.

Má Nice To Fit You ve své nabídce krabičkovou dietu se sníženým obsahem lepku a zároveň bez mléka a vajec?

Ano. V dietě Light LG&DF je v podstatě vyloučeno mléko a vejce a maximálně snížen lepek. V dietě 100% Vegan jsou zcela vyloučeny všechny produkty živočišného původu – mléko, maso, vejce, med i ryby. Diety, v nichž je maximálně snížen obsah lepku, jsou Light LG&DF & ProActive. 

Pokud chcete vyloučit mléko a vejce a zároveň omezit ve Vaší stravě lepek, můžete sestavit Vaše každodenní menu na bázi diet Light LG&DF & ProActive & 100% Vegan.

Má Nice To Fit You dietu bez mléka a vajec?

Ano. Naše krabičkové diety Light LG&DF & 100% Vegan jsou zcela bez mléka a vajec.

Co přesně je dieta 100% Vegan?

Uvedli jsme do nabídky veganskou krabičkovou dietu (100% Vegan). V této dietě nebudou mléčné produkty. Diety Light LG&DF a ProActive dostupné v balíčku Plus 35 jsou diety #LessGluten. 

Pokud chcete vyloučit mléko a vejce a zároveň maximálně omezit ve Vaší stravě lepek, můžete sestavit Vaše každodenní menu na bázi diet Light LG&DF & 100% Vegan & ProActive.

Jaké produkty jsou vyloučeny ve Vaší dietě Vegan?

V naší veganské dietě budou vyloučeny veškeré produkty živočišného původu – maso, mléko, vejce, med i ryby.

Co a k čemu je funkce přidávání pokrmů do už existující diety?

Když se chcete nasnídat ve dvou nebo například naobědvat s přáteli a nechce se vám vařit nebo objednávat další pizzu. Můžete si vybrat dodatečné pokrmy i jejich velikost (obsah kalorií).

Můžu objednávat jednotlivé pokrmy bez měsíčního dietního plánu?

Samozřejmě ano. U nás se nemusíte k ničemu upisovat ani se rozhodovat pro obrovské závazky. Objednáváte tolik, kolik chcete. A na jak dlouho chcete. Můžete si objednat dietu na 1 den, na 2 dny, anebo jen obědy s večeřemi na týden. Vy vybíráte, my vaříme.

Chtěl(-a) bych s Vámi jíst pouze snídaně, svačiny a večeře, protože oběd mám zajištěn v práci. Existuje taková možnost?

Samozřejmě. U nás nic nemusíte, ale můžete všechno. Otevřete našeho průvodce dietou a naplánujte si Vaše pokrmy tak, jak chcete.

Nesnáším snídaně. Je možné tento pokrm v krabičkové dietě Nice To Fit You vynechat?

Ano. Nemusíte ani večeřet nebo obědvat. U nás jíte tak, jak chcete a kolik chcete. Do ničeho Vás nenutíme.

Kde najdu funkci přidání pokrmů?

Přihlaste se na svůj účet. V panelu zákazníka zvolte dietu, kterou máte aktivní. Ke stávajícím možnostem výběru menu a hodnocení pokrmů z předchozího dne přibyla nová – možnost změny velikosti (obsahu kalorií) pokrmu a jeho množství. Bez problému si doobjednáte 4 další snídaně různé velikosti, pokud očekáváte hladovou návštěvu.

Jak přidávat pokrmy?

Je to velice jednoduché! V panelu zákazníka v okně s kalendářem najdete tlačítko pro přidání pokrmů ke stávajícím objednávkám.

Kolik pokrmů můžu maximálně přidat?

Neexistuje horní hranice dodatečně objednaných pokrmů. Pokud chystáte večírek pro 30 lidí, pak můžete do svého dietního plánu klidně doobjednat 30 obědových kompletů s večeří a svačinou. Vy vybíráte, my vaříme. Pamatujte na to, že pokud si zvolíte obsah kalorií např. 2000 kcal a označíte pouze 3 pokrmy z tohoto balíčku, pak dostanete součet kalorií těchto pokrmů. Komplet bude snížen o odebraná jídla.

Existuje nějaké minimum objednaných pokrmů na den?

Ano, minimální objednávka je 1 pokrm. Můžete s námi jíst pouze snídaně, nebo jen obědy a večeře. Do ničeho Vás nenutíme a necháváme Vám všechny možnosti. Pamatujte na to, že pokud si zvolíte obsah kalorií např. 2000 kcal a označíte pouze 3 pokrmy z tohoto balíčku, pak dostanete součet kalorií těchto pokrmů. Komplet bude snížen o odebraná jídla.

Můžu za pokrmy přidané k dietě navíc zaplatit pomocí bodů z peněženky?

Ano a bude to tak nejpohodlnější. Pokud často využíváte naši funkci přidávání pokrmů z důvodu oslavy, práce nebo častých návštěv přátel, dobijte si peněženku na určitou částku a pak už si nemusíte dělat starosti kvůli nutnosti platit každou chvíli na internetu.

Co je Flexi?

Cesta Flexi znamená ještě více pohodlí a svobodu volby než u cesty Comfort. Můžete si objednat libovolný počet pokrmů na každý den s různou velikostí (obsahem kalorií). Snídáte s rodinou, obědváte v práci sám (sama) a večeři si odpouštíte? Je každý Váš den jiný? S Flexi je možné všechno, mj. vybrat si libovolný počet jídel v kompletu, vybrat si menu, vybrat si obsah kalorií u jednotlivých pokrmů.

Co znamená Comfort?

Comfort je klasická nákupní cesta dostupná na naší stránce www.ntfy.cz. Zvolíte si obsah kalorií a počet pokrmů denně, dobu trvání diety “od – do”. Po objednání můžete pružně spravovat dny dodávek – posouvat dny doručování nebo je stornovat a také přidávat či stornovat pokrmy.

Nedokončená platba, body z peněženky zmizely – co mám dělat?

Přihlaste se na Váš panel zákazníka a otevřete záložku „Historie objednávek“. Uvidíte historii objednávek. Otevřete tu nedokončenou pro úpravy a stornujte ji. Body se Vám okamžitě vrátí do peněženky. Vytvořte novou rezervaci a zaplaťte za objednávku znovu.

Proč po nákupu nevidím výběr menu v panelu zákazníka?

Občas sytém potřebuje několik minut na synchronizaci menu v panelu zákazníka. Počkejte prosím chvilku, aktualizujte stránku nebo se odhlaste a znovu přihlaste.

Doručujete i o víkendech?

Ano. Jídlo si můžete objednat i na celý víkend. V sobotu ráno, doručujeme tašky na sobotu a neděli. Časová okna pro Prahu 6:00 – 8:00 a 8:00 – 10:00. Časové okna pro okolí Prahy 6:00 – 8:00, 6:00 – 9:00 nebo 6:00 – 10:00.

Jak probíhá přebírání jídla v odběrovém místě?

Rozvoz jídla probíhá v ranních hodinách. Vyzvedněte si jídlo v době provozu posilovny ve stejný den. Převzetí jídla ve fitness centru je snadné a rychlé. Po příchodu najdete lednici po pravé straně od vchodu. V této lednici bude umístěna taška označená jménem vaší diety. Stačí se nahlásit na recepci a následně ji vyzvednout a můžete si užívat své zdravé a vyvážené jídlo.

Kdy si mohu vyzvednout své jídlo?

Vyzvednutí jídla je možné ve všední dny od 7:30 do 22:00 a o víkendech od 9:00 do 21:00.

Jak podat objednávku?

Na webové stránce otevřete průvodce dietou. Zvolte Vaši kalorickou potřebu. Poté označte pokrmy, které chcete dostávat. V dalším kroku zvolte balíček – balíčky se liší počtem volitelných diet a pokrmů. Označte počet dní, na které si chcete objednat dietu. Přesná data můžete pružně určit v dalším kroku po přihlášení. Pamatujte na to, že budete mít také možnost stornovat objednávku podle časových rámců.

Jak funguje online systém Nice To Fit You?

Díky online systému můžete samostatně podávat objednávky, provádět platby, určovat termíny doručení, vybírat pokrmy, které máte rád(-a) a hodnotit menu.

Z čeho vyplývá rozdíl v cenách balíčků?

Každý balíček obsahuje jiné množství dostupných diet a jinou šíři výběru menu. Čím větší balíčky, tím vyšší cena, ale také možnosti!

Co se stane, když si nevyberu menu?

Pokud si nevyberete konkrétní jídla, dostanete pokrmy podle vybrané výchozí varianty diety.

Můžu změnit doručovací adresu?

Pro změnu adresy se přihlaste do panelu zákazníka nebo kontaktujte naše Oddělení péče o zákazníka e-mailem či telefonicky.

Jak to funguje ve 4 krocích?

  1. Přihlaste se do panelu zákazníka. V okně s kalendářem dodávek klikněte na vybraný den, na který chcete změnit doručovací adresu.
  2. Pod oknem s výběrem menu je počítadlo odpočítávající čas, který zbývá na změnu adresy a termínu doručení. Klikněte na “Změnit”. Otevře se okno se změnou adresy a času nebo dne doručení. Zvolte změnu adresy. Nyní se nacházíte v okně se správou Vašich doručovacích adres.
  3. Můžete zvolit dříve zadanou adresu nebo přidat novou. Pokud přidáváte novou adresu, máte možnost zadat všechny detaily doručení pro kurýra, jako je příjmení na domovním telefonu, patro, časy dodání, způsob doručení tašky – a můžete také přidat individuální název pro tuto adresu na Vašem účtu.
  4. Zkontrolujte si dvakrát, zda je adresa správná, aby Vám kurýr mohl doručit Vaši dietu bez problému.

Doručovací adresu můžete změnit nejpozději jeden pracovní den předem do 14:00 hodin. Doručovací adresu na pondělí můžete změnit nejpozději do soboty do 13:30 hod.

Nezapomeňte, že pro změnu adresy jsou zapotřebí kompletní údaje i způsob a čas doručení podle podmínek zveřejněných na stránkách ntfy.cz.

Na kolik dní si můžu objednat dietu?

Necháváme Vám plnou volnost. Můžete objednávat klidně i na 1 den. Sami rozhodujete, v jakých dnech Vám budeme doručovat dietu.

Můžu dodávky diet přerušit a následně je obnovit?

Ano, klidně změňte termín na Vašem profilu v panelu zákazníka.

V případě dodávek od úterý do pátku si doručení na daný den můžete rozmyslet nejpozději den před plánovaným doručením do 10.00 hodin. Dodávku na pondělí můžete zrušit do soboty do 13:00 hodin.

Tašku můžete posunout na mnoho dní napřed. Nemusí to být zrovna den, kterým končí Vaše naplánované dodávky. Proto dovolená ani služební cesta nejsou žádnou překážkou. Na daný den pak můžete posunout objednávku nejpozději dva dny předem do 15:00 hodin. Výjimkou je pondělí – objednávku na pondělí můžete posunout do soboty do 13:00 hodin. Stačí posunout den ve Vašem on-line kalendáři na nový vybraný termín.

Kde krabičková dieta Nice To Fit You funguje?

V tuto chvíli doručujeme na území Prahy. To, zda doručujeme na Vaši adresu, zkontrolujete tak, že otevřete stránku www.ntfy.cz/delivery a jednoduše zadáte požadovanou adresu!

Jakým způsobem jsou doručovány krabičky Nice To Fit You?

Pokrmy jsou doručovány v zatavených krabičkách vložených společně do papírové tašky.

V jaké době probíhá doručování?

Časová okna se liší dle oblasti do které probíhá doručení.

Časová rozmezí v Praze: od 6:00 do 8:00 nebo od 8:00 do 10:00. 

Časová rozmezí v okolí Prahy: od 6:00 do 8:00, od 6:00 do 9:00 nebo od 6:00 do 10:00.

Aby doručení proběhlo bez závad, uveďte v kontaktním formuláři co nejvíce informací. Změnu adresy můžete provést sami v panelu zákazníka nebo kontaktujte telefonicky či e-mailem naše oddělení péče o zákazníka.

Co je to peněženka?

Peněženka je Vaše zvláštní místo v panelu zákazníka, kde sbíráte věrnostní body za Vaše aktivity spojené s krabičkovou dietou Nice To Fit You. Pravidlo je jednoduché: 1 bod = 1 Kč. Každý bod sníží o 1 Kč cenu Vaší příští objednávky na doručení diety. Nasbíral(-a) jste ve Vaší peněžence 100 bodů? Při příští platbě zaplatíte za dietu o 100 Kč méně. Je to jednoduché a vyplatí se to!

Jaké funkce najdu v peněžence?

Velmi jednoduché a praktické. Za určité kroky dostáváte slevové body. Peněženku si můžete také dobít stejně jako předplacenou kartu – rychlou on-line platbou. Můžete si také zaplacené prostředky z peněženky vybrat – tedy nechat zaslat na ten samý účet, z něhož k nám přišly.

Co znamenají a k čemu jsou funkce DOBÍT / VYBRAT?

Dobít – umožňuje přidat do peněženky nové prostředky, které chcete utratit za dietu. Tuto funkci můžete použít, pokud si neobjednáváte dietní plán na měsíc dopředu, ale vybíráte si pokrmy na vybraný den podle Vaší chuti nebo když čekáte návštěvu. Díky tomu nemusíte každou chvíli platit a částka za objednávku se automaticky odečte z peněženky. Je to pohodlné!

Vybrat – pokud jste dobili Vaši peněženku, ale víte, že v nejbližší době nebudete dietu využívat, můžete převedené prostředky vybrat.

Můžu si na svůj účet nechat poslat také body nasbírané ve věrnostním programu?

Bohužel ne. V peněžence jsou prostředky rozděleny na koruny a body. Zaplacené koruny vybrat můžete, body nikoli. Nasbírané body můžete směnit pouze za další pokrmy nebo využít jako slevu při příští objednávce diety.

Můžu při platbě za jídla využít body z peněženky?

Samozřejmě ano. Peněženka byla vytvořena k tomu, aby objednávání bylo rychlejší a pohodlnější. Dobitá peněženka znamená, že není nutné platit za další objednávky – pokud často objednáváte pokrmy navíc.

Na mém účtu každý den přibývají body za dietu cizího člověka. Proč?

Evidentně jste nasdílel(-a) Váš individuální 5% slevový kód někde na sociálních sítích nebo jiném internetovém fóru – asi už jste na to zapomněl(-a)? Za každý den diety realizovaný s Vaším kódem dostáváte 1 bod do Vaší peněženky, to je pro Vás výhodné.

Objednal(-a) jsem si dietu, ale těsně před platbou jsem se rozhodl(-a) objednávku změnit. Body z peněženky utekly. Vrátí se mi?

Naše firma je transparentní, přímo průhledná. S námi se nic neztratí – maximálně nadbytečná kila. Pokud jste omylem podal(-a) objednávku, před platbou jste si ji rozmyslel(-a) a body Vám z peněženky utekly – přihlaste se do Vašeho panelu zákazníka, otevřete záložku “Historie objednávek” a nevyžádanou objednávku stornujte. Stržené body se Vám bleskově vrátí.

Jak se zapojit do programu “Společná dodávka”?

Objednáváte si s rodinou či se sousedy více krabičkových diet přesně na tu samou adresu? Pošlete na naše Oddělení péče o zákazníka ([email protected]) e-mail s informací, které diety a na jakou adresu mají být zapojeny do programu společné dodávky. Můžete to vyřešit také telefonicky s naší infolinkou.

Můžu si nechat vyplatit body nasbírané ve věrnostním programu dříve, než jim po 6 měsících vyprší platnost?

Body nasbírané v rámci věrnostního programu NTFY je možné utratit pouze za další rezervace jídel. Vybrat můžete pouze ty prostředky, které jste poslal(-a) do peněženky pomocí funkce ”Dobít peněženku”. Je dobré kontrolovat v historii peněženky, kolika bodům vyprší v nejbližší době platnost a utratit je za objednávku další diety – nebo i jednoho jídla.

Kalorická kalkulačka

1500, 2000, 2500 nebo víc? Jaké množství kalorií je pro Vás optimální? Vyplňte formulář a poznejte své potřeby a své tělo.

Jaký je Váš cíl
Kolik měříte a vážíte?
Kolik máte let a jak často cvičíte?
Vaše pohlaví?

Vaše kalorická potřeba je: